سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لابد همه این کلمه را بارها از زبان خیلی ها شنیده اید که یکی از اهداف انقلاب اسلامی صدور آن به خارج از مرزهای خودش بوده است . و این صدور برای خود بایدها و نبایدهایی داشته است ، و اینکه برای رسیدن به این هدف با چه عینکی باید نگاه کرد؟  و با چه فرمولی باید این مساله را حل کرد؟

البته ناگفته نماند که این تفکر که با ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران قوت بیشتری  گرفت و موافقان و مخالفان خود را داشت . در اینکه هر تفکری درست یا نادرست طرفداران خاص خود را در بیرون از مرزها دارد و انقلاب اسلامی ایران به رهبری قائد المسلمین امام خمینی ( ره) نیز خواص خود را داراست و به خصوص در بین توده مردم و قشر مستضعف که بیشترین زحمت را متحمل و سختی ها را به جان می خرند و ثروت سرمایه داران روی دوش همین طبقه مستضعف نشین جنوب شهر ، طبقه زیر خط فقر ، دهک پایین درآمدی که به حالش فرق آن چنانی نمی کند که راستی ها حاکم بشوند یا چپی ها ، اصلاح طلب یا اصول گرا ، دوم خردادی باشد یا سوم خردادی . !

و تمامی این گرانی ها که هیچ تناسبی با دریافت حقوق اینان ندارند و بیشترین زحمت را اینان متحمل می شوند و بیشترین صدمه اقتصادی را نیز اینان می خورند .

یادم می آید سوم ابتدائی که بودیم در درس اجتماعی یک درس بود که عکس هائی از کوخ نشینان و یک عکس از کاخ نشینان در آن قرار داشت و از آن زمانی که آن درس را خوانده ایم حول و حوش 19 سال گذشته است .

در همان درس یک جمله ای از مرحوم امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی نوشته شده بود که : یک تار موی این کوخ نشینان را به کاخ  نشینان نمی دهم .   

کاش مسئولین این کشور حداقل به این یک جمله عمل می کردند این کشور گلستان می شد . و آیا روزی که نظام مردم را از دست بدهد ، آن روز روز مرگ نظام نیست ؟

و این جمله را نیز اول برای خودم و سپس برای بزرگان و مردم گوشزد می کنم که مگر امام نفرمود که : (( جنگ ما جنگ بین فقر و غناست. )) 

و امروز نیز این جنگ برای ما ادامه دارد و پیمودن این راه  را نیز به جز یک فرمول و روش نمی توان پیمود و فقط باید از راه شهدا که در جنگ دلاوری و حماسه آفریدند باید باشد و آن راه ولایت و پیروی از ولایت فقیه است و لا غیر.

در آخر لازم بذکر است که در گفته های بعدی دلایل به کار بردن این کلمات در کنار هم را به حضور عزیزان اعلام خواهم داشت .

یا علی مدد .

ادامه دارد......

 



مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی

By Ashoora.ir & Blog Skin